SIELANKA

SIELANKA

Migdalowy sernik z Marakuja Curd

Sernik na migdalowym mleku

Nowy sernik, kolejna proba, tym razem z mlekiem migdalowym wlasnej roboty.

Ten migdalowy smaczek w serniku jest tylko lekko wyczuwalny, choc nie zalowalam migdalow.

W koncu aby nadac mu charakteru nalozylam na wierzch cienka warstwe "Marakuja Curd”, krem ktory zostal mi po makaronikach i moge powiedziec ze sernik mial smaczek bardziej marakujowy niz migdalowy. Jesli chodzi o konsystencje to nie jest to sernik puszysty, wyszedl mi raczej dosyc  zbity.

Skladniki na foremke o srednicy 23cm :

600g serka ( u mnie serek do kanapek)

1.2 szklanki mleka

150g proszku migdalowego (zmielone migdaly)

40g masla

3 lyzki maki ziemniaczanej ( ja dalam 2 budynie o smaku smietankowym)

5 jajek

1/2 szkl cukru ( pol slodzik , pol prawdziwy cukier)

1 cukier waniliowy

Serek zmiksowac z maslem, zoltkami, cukrem i maka.  Mleko zagotowac, odstawic z ognia i wsypac proszek migdalowy, zaparzyc przez 15 minut i przelac mleko przez sitko. Mleko migdalowe zmieszac z serowa masa. Bialka ubic i dodac do serowej masy.

Piec przez okolo 60minut w 180°C.

Sernik urosnie i lekko opadni. Mozna dodac dowolna polewe, u mnie "Marakuja Curd" i polowki migdalow.

 



19/05/2011
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 8 autres membres