SIELANKA

SIELANKA

Oberzyna z poledwica wolowa

Oberzyna z poledwica wolowa

Krwiste befsztyki to jest ulubione danie mojego meza, moglby je jesc codziennie.

Na szczescie nie ma przy tym wiekszej roboty , bo albo na grila albo na patelnie wrzucic, chwilunie z jednej strony i chwilunia z drugiej strony i gotowe, przynajmniej dla mojego mezulka.

W zwiazku z tym, ze ja raczej lubie ta cala reszte co idzie z mieskiem, kazdy cos znajdzie dla siebie do jedzenia.

Zrobilam tym razem jak tu u mnie mowia “kawior z oberzyn”, czyli upieczony baklazan. Tym jednak razem zrobilam to nie w tradycyjny sposob, ale w sposob blyskawiczny, 10 min i gotowe.

Skladniki na kawior z baklazana :

1 baklazan

½ cebuli

¼ papryki czerwonej

Sol i pieprz

Obieramy baklazan w paski, tzn raz obrac skorke zostawic kawalek ze skorka i dalej obierac pasek, dlatego, ze podobno skora i czesc wazywa bezposrednio pod skora zawieraja najlepsze wlasciwosci.

Kroimy baklazana w kostke. Cebule I papryke kroimy drobno. Podgrzewamy oliwe w garnku i wrzucamy wszystkie warzywa. Posolic i dodac pieprzu, mieszac od czasu do czasu. Po 10 minutach wszystko powinno byc miekkie.

 Zmiksowac ugotowane warzywa ( ja uzywam miksera z nozka z nozykiem jak do truskawek).

Podawac z ryba, miesem lub jako paste.

Moja wersja z krwista poledwica, w sosie lub bez.

Poledwica wolowa w sosie grzybowym.



18/05/2010
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 8 autres membres