SIELANKA

SIELANKA

Makaroniki z morelowym nadzieniem

Makaroniki z nadzieniem morelowym

 

 

Ja sie chyba nigdy nie poddam jesli chodzi o makaroniki. Za kazdym razem jak je robie to mi inaczej wychodza, a daje slowo staram sie zawsze przestrzegac strony technicznej przepisu. To jest dla mnie jak wyzwanie. Tym razem zrobilam makaroniki z morelowym nadzieniem, gdyz mialam dzem morelowym wlasnej roboty  z dodatkiem migdalow, po prostu przepyszny.

 

Same ciasteczka wyszly mi z tak zwana koloratka, ale co w niektorych miejscach pustawe w srodku.

Moja mala rodzinka i tak sie na nie rzucila, wiec niezaleznie od tego czy makaroniki  sa wygledne czy nie, smak pozostaje ten sam, ciasteczko rozplywajace sie w buzi.

 

Przepis na makaroniki znajdziecie tutaj.

 

Skladniki na nadzienie morelowe :

- 3 lyzki gestej smietany

-3 lyzki serka mascarpone

-3 lyzki dzemu morelowego

 

 

Wszystkie skladniki wymieszac i wstawic na 1h do lodowki, zeby nadzienie stezalo i bylo latwiej przekladac makaroniki.

Dobrac ciasteczka tej samej wielkosci i nakladac po lyzeczce nadzienia, skleic 2 ciasteczka lekko przyciskajac.

Tak przygotowane makaroniki wlozyc koniecznie na noc do lodowki i na sniadanko juz mozna degustowac.



14/07/2011
2 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 8 autres membres