SIELANKA

SIELANKA

Fantastyczny sernik

Sernik

Ostatnio moje ulubione ciasto, dlatego ze o twarog mi bardzo trudno na obczyznie, wiec jak mam okazje jesc sernik to potrafie naprawde docenic jego smak. Jadlam to ciasto juz na dziesiatki sposobow, ale najbardziej uwiodl mnie przepis Agnieszki , mojej przyszlej bratowej. Po prostu fantastyczny, niebo w gebie, jak go mam u siebie, to tylko sie nim delektuje i wydzielam na male kawaleczki. Taki puszysty, nie za slodki i nie za ciezki, rozplywa sie w buzi. Ale dosyc tego rozczulania sie , daje Wam okazje do sprobowania tego cudu.

Skladniki :

2 szklanki m¹ki tortowej,

4 £y¿ki cukru,

2 ¯ó³tka,

1 £y¿eczka proszku do pieczenia,

3/4 kostki margaryny (wszystko utrzeæ)

 masa twarogowa:

1 kg twarogu (wiaderko- œmietankowy zmielony),

 1 szkl. zimnego mleka 3,2%,

1 budyñ œmietankowy (bez cukru),

2 ca³e jajka,

4 ¿ó³tka;

0,5 szklanki oleju,

3/4 szklanki cukru,

1 cukier waniliowy.

Sposób przyrz¹dzania:  Jajka utrzeæ z cukrem, dodaæ budyñ, olej i porcjami twaróg, na koniec wlaæ mleko. Ciasto u³ozyæ na blaszce i wylaæ masê twarogow¹. Piec ok 40min.                                        

Nastêpnie z 6 bia³ek ubiæ pianê ze szklank¹ cukru, a po 40 min. pieczenia pokryæ ciasto pian¹ i posypaæ grubo wiórkami (ok 20dkg).  Piec jeszcze ok 20-30 min.

 



06/04/2010
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 8 autres membres